Motywacja – na początku jest zawsze najtrudniej

Motywacja – Naszą motywacją jesteśmy my sami!!!

motywacja

 Na sam początek, spróbuj wyznaczyć sobie cel, który chcesz osiągnąć ( ma on być realny do spełnienia). Czy to będzie, pragnienie aby schudnąć (pozbyć się paru zbędnych kilogramów), czy zwiększyć aktywność ruchową (mam na myśli uprawiać wybrany przez siebie sport, w którym się dobrze czujemy bądź wychodzić na codzienny spacer, czy też inne sposoby), poprawienie swojej kondycji.

Na prawdę celów jest mnóstwo. Wybierzcie właśnie ten Wasz, który będzie dla Was najważniejszy i róbcie wszystko, żeby go osiągnąć. Warto!!! Nie tylko poprawi to Waszą sylwetkę ale Wasz stan umysłu ( myślę tu o dobrym samopoczuciu, witalności wiary w siebie).

Motywacja – gdzie ćwiczyć?

Jeżeli już wiesz, że na co dzień nie masz dużego ruchu lub nie masz motywacji. Warto jest skorzystać z możliwości, jakie nam daje tak pełen nowych technologii świat (skorzystaj z aplikacji mierzących dystanse, krokomierz i inne).
Motywacja – gdzie ćwiczyć?

Masz swoje ulubione miejsca, gdzie chodzisz na spacery lub spędzasz tam czas aby się odstresować. Na pewno takie znajdziesz! Jeśli na razie ich nie masz, to poszukaj. Może być to pobliski park, lasek, jeziorko lub ogród. W takich miejscach będzie ci przyjemniej ćwiczyć lub spacerować, czy nawet biegać.

Oprócz zdrowego odżywiania ważna jest aktywność fizyczna. Nie musi być ona codziennie, ale chociaż na początku 2 lub 3 razy w tygodniu. To już ty zdecyduj ile możesz sobie przeznaczyć na to czasu. Ruch wykonywany na świeżym powietrzu jest najzdrowszy, a jeżeli możesz wykonać go bezpłatnie to jest to super opcja. Zgadzasz się ze mną?
Motywacja – ważne jest nagradzanie samego siebie!

Motywacja – jak zacząć?

Jeżeli brak Ci motywacji by zacząć zdrowy styl życia. Na start po osiągnięciu swojego pierwszego celu nagradzaj samego siebie. Czy to będzie nowa bluzka, czy wyjście z koleżankami do kina, to już od ciebie zależy. Zobaczysz, że dbanie o swoje zdrowie jest przyjemnością, a nie męką.

Nasze żywienie oraz tryb życia jest często uzależniony od sytuacji, w których się znajdujemy. Różni ludzie reagują różnie na stres, przykrości, nudę, brak czasu, długie godziny spędzone w pracy i wiele innych. Wszystkie te sytuacje wpływają na nasz tryb życia (siedzący, cały czas w ruchu itd) i sposób odżywiania się. Jeżeli sytuacje te trwają już długo. Są one już NASZYM PRZYZWYCZAJENIEM. Ale i one można zmienić i skierować w dobrym kierunku.

Właśnie teraz, jeśli nie jest już z Tobą, aż tak źle, jest najlepszy czas. Może jest to ten czas, aby o siebie zadbać. Pomyśl o tym. Jesteś na pewno wartościowym człowiekiem i nie warto by było się tak zaniedbać. Jeżeli jesteś zainteresowany poradami żywieniowymi i nie tylko, zapraszam Cię do skontaktowania się ze mną. A ja udzielę Ci kilka niezbędnych porad.

Do dzieła!!! Trzymam za Was kciuki!!!